If it is not right do not do it; if it is not true do not say it.”

Jag känner att jag har massor att göra den här veckan men jag har ingen tid.  Jag har gått och blivit skjuk med och det hjälper inte alls,så sjuk att jag inte har smak på vad jag äter längre.
Och jag tycker jämnt när jag går och blir förkyld så äter vi god mat!
Tillexempel det har var jätte längesen men en gång var vi på julbord
2. När jag var i Las Vegas 2007 och vi skulle äta på pasta bar då kände jag inget
3. & så tar jag idag när vi skulle äta på In and out burger
I tasted nothing...owell.

jag tycker att lägenheten blir mer större för varje dag som går vi håller på att packa ihop allt nu,på lördag ska vi var bortflytad...jag kommer att sakna lgh lite faktsikt.

och idag var det så pinsamt jag trodde jag skulle börja jobba på pendeltons vid 2,men visade sig att jag började vid tio imorse & slutade vid 2...jag är så stressade så det går åt. Allt mellan giueppe& giovanni och pappa. it crazys. jag menar crazy. & Och nu i veckan ska jag säga upp mig på jobbet med & det har jag med ångets över,jag känner mig så trälig för det kunde inte komma i en mer dåligare tid. Det visar sig att en annan personal ska säga upp sig & min chef ska göra knä opertaion så hon kommer att behöva så många folk som kan jobba för henne. Oh my!

så idag har jag köpt mig en ny resväsk för 55 dollar,jag kände att en till var mycket behövd!
 
Sen är jag sååååå glad att jag hittade en DUNDER MIFLIN T-SHIRT på Khols. Om ni kollar på The Office då vet ni vad jag pratar om. Dunder Miflin är company var dom jobbar på. Den showen måste vara bland min bästa. Jag har alla sasonger fram till fyra,jag ska bara köpa feman & tyvärr sexan kommer inte utt förens efter sommaren då är jag redan i motala...kanske ber Giuseppe att skicka den?  good ide.

Just det igår hyrde jag & grabbarna en film som hete Fourth kind,ok scary. eller more spooky!
det recomenderar jag om du vill bli spooked. Det var en dokumentar om aliens & hur folk har sett dom osv...

nu ska jag gå& börjar packa.
hejhej
(loooove my new shirt)


Kommentarer
Postat av: amanda

CATTAAAAA!jag har sett den filmen, den är creepy. hatar hon tjejen, som ska vara verklig duvet? Men måste tyvärr berätta en tråkig sak för dig, när dom säger att det är film från irl u know? så är det inte det. It's al faked :(

MISS U GIRLFRIEND!

2010-05-07 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0