a mix of times

Jag har inte riktigt fattat än men om 10 dagar åker jag hem. hem?! Jag har inte varit hemma sen november. 7 månader. En överskikt av min tid här har varit ganska bra,men visst har det hänt händelser som har gjort det ganska mindre bra. under detta sju månader så har jag * Jobbat på ett klädesbutik * Bott ihop med alla mina syskon * Fick resa ner till La,Las vegas,Hollywood ect med mina bästa tjejer som kom hälsade på mig i mars * Blev goda vänner med Hannah * Kollat på the vampire diares & The Office varje torsdag på Julianna * Allt jag säger är the Office + våran lilla lägenhet * Hänga med Julianna&Kevin i deras lägenhet * Starbucks drive through coffe klockan tolv på kvällen. * Beer pong hemma hos alisa,när brandlarmet gick * Nyår med hannah * Santa Cruz,both times * Saaaan Fran med familjen+isak+maggan & partik+tomas * Babysiting baby Mia... * ÄTIT MASSOR AV CHIPOTLE * Övningskört * American idol & we looove lee * shoppingen * the list can go on and on,det var mycket roligt jag gjorde. Men det ska bli kul att komma tillbaka till Motown igen & inte bara det Giovanni kommer tillbaka med & ska gå i skolan. Och Giuseppe blir kvar här & jag vill han ska komma med oss. Men det händer inte men han kommer att få eget boende iaf,vi ska flytta in hans saker nästa helg i huset. Och idag förstår ni är han i Disneyland...alla studenter i California får åka till disneyland under denna dag & spender hela natten där fram till sex på morgonen innan de ska hem igen. Jag vill med dit. Idag ska jag iaf jobba från 2-7,det är min plan. hejdå

Kommentarer
Postat av: fillan

åker ni till sverige tidigare än planerat?:)

puss

2010-05-22 @ 09:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0