♣ May your pockets be heavy and your heart be light, May good luck pursue you each morning and night ♣

Det är början på en ny vecka,som jag tror kommer att bli extra,extra,extra bra förstår ni.
Och jag tror ni förstår varför,mina bästa tjejer kommer på torsdag.
Annars var helgen bra med,jobbade hela fredagen & lördagen var jag ledig men jag var först på Jenavives babyshower,sen på kvällen firade jag och några tjej kusiner Stephanies 21års dag. Vi gick utt och åt sen gick vi på bio var vi då kollade på självklart Alice in Wonderland.....mycket bra!

...jag kom jag just hem från jobbet,jag är mycket trött vi har försökt att få hela affären idag i mycket godskick   
innan mort kommer in,han är presidenten för hela kjedan.

bilder fråm lördagen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0