LIVE LIKE WE´RE ARE DYING

Det har nästan gått en vecka sen mina bästa tjejer har åkt tillbaka hem. Och nu kollar jag på alla bilder som vi tog och vill göra om allt igen! Jag hoppas att jag får vara med om en sån resa igen med tjejerna.

anyway mamma har kommit tillbaka till monterey med company (isak,tomas,maggan & patrik) men dom har redan åkt och ska göra deras resa till södra california...typ samma resa som vi... ( Las Vegas,La )

och idag ska jag luncha med Hannah innan hon drar ivägg till Long Beach,sen blir det jobb för mig.
INVENTERA ska jag igen! omg! 

sen imorn ska jag faktsikt på ett jobb interjuv,när jag sökte så mycket jobb i vintras, det är nu folk börjar att ringa tillbaka...så jag tänkte kan ju alltid gå på en interjuv och hör vad dom har att säga...
Det är på ett hotel i monterey i deras resturang...som en server!

här kommer lite bilder:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0