LOVE IS THE ONLY GOLD

Alla hjärtans dag har gått och vart nu för i år med. Jag har jobbat till klockan tre på Pendeltons,sen kom jag hem bytte om,åt lite mat sen åkte vi på bio, fick bio biljeter av mamma i alla hjärtans dag paket. Vi såg filmen Valentines Day ofcourse...den var göllig!
Sen hem& blev det en till kärleks-komdi under kvällen...The Proposal...
Jag gillar kärleks filmer...

Annars under helgen har jag bara jobbat& vart på grace 26års dinner party! typ det.

imorn tänker jag vara ledig,då är det röd dag med..presidents day!
Har hittat hotel& bil åt mig och mina vänner för när dom kommer i mars att hyra,när vi ska göra allt det dära roliga,jag tror det blir kalas bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0