Breakeven

Jag har vart dåligt att uppdatera. Inte hänt så mycket mer en att jag jobbar heltid typ. Jag har fått öpnna & stänga för första gången helt själv på Pendeltons i veckan. Det kändes bra. Så nu har jag fått min egen nyckel till affären. Annars har jag  varit barnvakt åt Baby Mia med,sååå sött. Idag & imorn jobbar jag sent pga vi ska invetera på affären..( räkna alla varor som finns ) så ikväll& imorn slutar jag klockan tio...känns tungt. Sen fick jag höra killen som äger hela pendeltons ska komma ner och besöka våran affär nu den nionde mars. wow!

Och jag längar galet mycket till min tjejer kommer på besök den 11mars! Tänk det är mindre än två veckor kvar!! Jag har saknat dom. Dom känns hur bra som helst,att ha dom här hos mig! Jag kommer inte vilja att ha dom åka hem sen. Jobbigt. Men vi kommer att en kanon kul tid medans dom här. Jag hoppas bara att vädret är fint.

Nu ska jag klä på mig& jag ska vara på jobbet om 45 min. gooodbye from catta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0