Cutting through the darkest night are my two headlights

Jag hade fakiskt en ganska så bra helg. Det var mycket behövde. Jag var på fest i fredags hemma hos Alisa,det var ganska kul! Jag var full&glad!
I lördags vakanade jag tidigt dock och var tvungen att dra mig till jobbet,det var lite tråkigt! Sen efter jobbet hem till Yvonne & käka god mat, lax som Giuseppe had fiskat & färsk pasta...yummy in my tummy.
Sen hyrde vi filmen The Blind Side som alla säger som ska var hur bra som helst....tråkiga jag somnar efter en 10 min....jag ska försöka se den ikväll...

och idag har vi haft just fantastic weather....jag var tvungen att jobba...mindre tråkigt.

Och jag tror vi har hittat en rum i ett hus för Giuseppe att bo i,500 dollar i månaden...så det är ganska bra! Och plus att han blir rummates med en svensk. kan bli kul.

+
önskade jag att jag hade mina tjejer här.

gooooodbye


Kommentarer
Postat av: f

skönt att höra att du haft en bra helg hjärtat. önskar också att vi var hos dig eller du hos oss. saknar dig massor (som vanligt:))

puss!

2010-04-21 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0