you are a runner and I am my fathers son

idag har min dag varit seg gjorde inget speciell med den,den enda roliga idag var typ att jag pratade med fillan för första gången över skype,det är kul att man sitta och se varandra nu medans man pratar!
Jag var på minnestud imorse för old nana (gammal farmor), hon var gammal och man visste att hon skulle gå bort snart men det är ju aldrig kul när någon i sin familj går bort ju så rip nana!

Sen efter det gick jag bort och va med min mamma hos henne idag,var vi var tvungen och vänta till comcast killen kom över idag och fixade våran intenet&tv...dom från comcast sa imorse på telephonen vi kommer någon gång till er mellan 1-3 på eftermiddagen..han kom 2:50...lite segt att vänta...men vi har internet&tv nu och det känns skita bra!

jag har även vart och kikat på avatar som alla andra har gjort i 3d....javisst jag tyckte det var bra,lite lång kanske? sett bättre filmer dock...jag tror jag hade för höga förväntingar!

nu inväntar jag och giuseppe&lilli ska komma hem så vi kan äta middag.. I am hungry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0