It's not what you look at that matters, it's what you see.

Ja första natten i lägenheten själv,mamma är uppe i San Fran och hämntar upp isak. Det gick bra jag hade som tur Giovanni&Giuseppe här..vi kollade på sasong fyra av The Office ofcourse! Jag älskar den seiern.

Igår hände det inte så jätte mycket mer än att jag Helen,Gracie åkte över till Juliannas hus vid fyra och gav henne glass och kolla film för hon inte mådde så bra!

Okej,igår efter vi hade varit på CVS Supermarket och inhandlat glass till Julianna...när vi sitter i bilen och skulle åka ivägg så ser vi&hör hur två stycken tjejer i åldrar 35 & 55...börja bråka och skrika på varandra! Vi fattade ingeting,sen börja vi lyssna på vad dom hade att säga till varandra...Kvinnan i som var 55 skrek...IF YOU LOVE HIM LET HIM GOOOO,LET Dave GOOOOO! Flera gånger om! Sen hör vi hur hon skriker...WHEN YOU WERE OVER ATT CASONOVAS HOUSE FUCKING GEORGE...YOU WERENT THINKING ABOUT DAVE AT ALL! Dom höll på så i en bra tio minuter med lite slaps in the face & puta tillbaka in alla som gick utt och försökte komma i mellan....

Jag satt i bilen och skratta & skratta fram tårarna...det var något man skulle kunna se på jerry springer eller något...Jag önskade att jag kunde video tape det! Classic. Det var ganska white trash! haha.
Funny funny things!
Nej nu ska jag dusha&städa lägenheten! Sen ska jag till farmor och äta lunch...min pappa är söder utt och grejer med båten skööönt för oss.....

Ikväll skulle jag vilja gå på bio.

Kommentarer
Postat av: fillan

HAHAHA, jerry springer intriger irl, kan det bli bättre?! haha:)

2010-02-01 @ 09:51:21
Postat av: Catta

Jag vet,det var helt crazy! Men väldigt roligt :)

2010-02-02 @ 07:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0