hey soul sister.

Jag älskar låten hey soul sister med train,jag kan lyssna på den om och om igen,jag vet inte jag blir bara glad av låten så det är en låt som jag rekomenderar!

härligt med fredag idag kan jag tycka,men för mig är det som fredag varje dag eftersom jag är ledig...men skönt ändå.
Igår var jag på Thursday night throwdown...och det var ganska roligt. Jag hade mycket roligare mot slutet än i början.

och nu ska jag gå bort till mamma sen blir det en lång promenad tror jag...vill inte men det är ju lika bra att man gör någoting av ett slags träning.

ikväll blir det vin&middag med hanna och cora mycket trevligt!
(hannah,cora & jag igår på thursday night throw dow)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0