Martin Luther kings day

Sist jag var här på så satt jag och debutera om hur jag skulle göra med att åka in till Santa Cruz och festa eller stanna i Monterey och var barnvakt och känna in pengar,jag hade faktsikt tänkt mig att stanna i monterey och känna pengar men sen fick jag ett samtal ifrån rosie att hon behövde ingen barnvakt längre.....så då var min svar ganska såklart vad jag skulle ta mig till....

Det blev en 24 hours in Santa Cruz....det var jätte roligt. Hippie town forsure. Det var faktiskt en jätte härlig stad...människorna var helt underbara...alla var verkligen en med naturen,kärlek,musik,ja...olikt vad man är själv van vid. Det första vi gjorde var att vi gick till en dinner party sen där efter gick vi vidare till en förfest sen på en  
konster utomhus i santa cruz campus bland alla red woods som fanns omkring sen gick vi vidare på efterfest sen hem...Jag hade tagit med mig min kamera för jag hade tänkt mig att ta kort under kvällen men sen kom jag på att jag hade ingen sim kort med mig till kameran,pågrund av att jag hade glömt den hemma så det blev ingen kort iaf.....
Sen dagen efter gick alla vi och köpte frukost sen åkte jag hannah och sofia vidare till Roys nya lya som han har bara bott i fyra dagar i...jag har inte sett något liknade hus i mitt liv.....han bodde men 14 stycken artist..så man kan tänka sig hur kreativa alla är...deras vardagsrum var bara en massa konst & random saker överallt...sen roy han bodde inte inne i huset faktsikt han bodde som i en stor trä hus på tomten,med en fantatiskt översikt över dalen...sen tog vi en hike därefter i renget runt omkring...jag ramlade,hannah ramlade...alla blev smutsiga med mudd överhela kroppen...haha..

Men idag är jag tillbaka i det verkliga livet och ska jobba senare i eftermiddag...är lite sugen på att se en film på bio ikväll...vädret är skiiiiiiit idag...jag har hört det ska renga tio dagar i sträck? men who knows...

hoppas alla mår bra...jag saknar alla hemma i sverige...
pussouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0