Boom boom pow

sitter och funderar på vad jag ska skriva om och kommer inte på något bra,men jag känner ändå för att skriva något här på...men vad om?
Vad för intressant kan jag skriva om?hm? Ja om ni vill veta så har jag jobbat idag nere hos min farfar på fiskmarknaden..fick ihop lite fick pengar för att gå och köpa giovanni&giuseppe konformation present...

Jag fick även prata med fillan idag på telephonen,vi fick börja efter vart vi slutade i måndags efter batteriet dog på telephonen..
Det är alltid roligt att prata med henne och få en update på vad som händer i motown nu...miss it miss it 

annars så de senaste två dagarna har jag varit ganska duktigt och gått ner till the sports center och tränat på olika sorts grupp pass...det var helt okej faktiskt...igår var jag på kickboxning med giovanni & dagen innan var jag på arobic step up...

det blev även lite fezzzt i onsdags kväll med hannah....det var roligt...vin,kortspel,och pizza klockan fyra på morgonen..ja härligt härligt...Jag tycker dock det är lite tråkigt att hannah ska tillbaka till skolan i long beach nu på måndag...hon har varit himla snäll när jag har varit här...

ikväll är ett frågetecken? jag kanske drar till julianna ikväll var himla längesen vi gjorde någoting...kanske kikar på the office...my new favorite show....how I love it..







Kommentarer
Postat av: amanda

miss u catten!:*

2010-01-16 @ 12:59:44
Postat av: Catten

jag saknar dig med amanda,massor <3

2010-01-18 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0