day&age.

sitter och tänker när våran förbanande storm kommer att försvinna från sunny california....vi har åska,blixt,starka vindar ja you name it det har vi....massor av folk går utan el i hemmet men som tur är har vi vårat kvar...
Idag har varit och simmat och städat huset....ikväll ska jag och adelia åka och äta middag med rachel...henne har jag inte sett på ett år eller något nu...men det kommer att vara roligt att ses igen.

en annan låt som jag har att rekomendera är Ferrars-Hollywood is not America...har haft den låten i hjärnan sen i helgen...

nu ska jag äta lite sen ska jag gå bort till mamma.....jag ska försöka få lite bilder upp på mammas nya lya...
heeeeeej

Kommentarer
Postat av: fillan

ja, upp med lite bilder på lyan nu Catta! är supernyfiken!:)



PUSS

2010-01-22 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0