A game show love connection

Just nu ligger jag kvar i sängen en kvart till innan jag måste upp och påbörja min dag..idag har jag dock lite saker som måste hinnas med innan ikväll.....kväll är det nämligen konformation åt Giuseppe,Giovanni,våran kusiner Jojo och Eliana. Här i USA när man konförmerar er så väljer man en sponser innan,det har samma roll som en gudfar/gudmor. Och då valde Giuseppe mig! Visst var det snällt? Giovanni valde uncle Mario,Jojo valde uncle Gino & Eliana valde hennes kusin Rachel tror jag....=Family celibration afterwords.....

Men annars igår var jag faktiskt på ett jobb interjuv,jag skulle lämna in min jobbansökan och då frågade chefen mig dirket om jag ville ha en interjuv...Det gick bra hoppas jag,så man får se om dom ringer tillbaka eller inte..
Det är så många människor som söker jobb idag på samma ställe i dagens tid eftersom det finns ju inget jobb längre att söka....Men det stoppar ju inte mig för att söka inte jag var kanske på en 20 olika ställen bara igår och frågat efter jobbansökan i rengnet..det är ju bara att gå in och fråga..

Engtligen vill jag bara ligga kvar en timme till i sängen och kolla på The Office season three...vilken rolig seire...
Its a winner....
hejdå för nu


Kommentarer
Postat av: felicia

Vilken ära att få vara sponsor åt lillebrorsan!

Ni är så söta.

Längtar massor tills jag får träffa er alla igen.

Och lycka till med jobbsökandet, det kommer gå bra, det känner jag på mig!

Pusss

2010-01-24 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0