*2010*

Jag vill önska alla en härlig forsättning på den nya året som har kommit nu. Jag hoppas att alla fick en härlig nyår med,med mycket champange,dricka,och bra människor! Min nyår här blev överaskande postivt,jag hängde med en tjej som heter hannah på fest ute i carmel valley med hennes vänner och vi hade det riktigt kul....kvällen innehöll shot pong ( som beer pong men shottar istället ), hotuba,fylledans,träffa gammla klasskompisar som jag har inte sett på 10000 år. Ja det var en bra kväll

Jag och mamma har även fått nycklarna till våran nya lägenhet och då menar jag våran...jag och mamma är nu rommies,jag kommer att betala halva våran hyra amagad..600 dollars varje månad måste jag ge...jag har inte ens en riktigt jobb...jag har bara en liten halv tids jobb hos min farfar...jag måste komma igång och leta mer jobb som jag gjorde i början när jag kom hit...skäpning på riktigt med det. Men som sagt lägenheten är riktigt mysig faktsikt... vi fick massor gjort igår,jag mamma,yvonne och lite hjälp ifrån farbror gino fick det mesta möbler in i lägenheten...bla sofforna,sängen...jag ska uppdatera bloggen med bilder snart så ni kan se en lite kort ifrån det.....

Jag kan inte glömma att skriva hellre att Julianna hade sin 24års dag den första,jag,adelia,henne,jenn,neveah,brandon,anthony and kevin gick ner till the fishhopper och åt yummmmy.
Jag tyckte lite synd om julianna med för att min gammla farmor & hennes farmor gick bort på hennes födelsedag...Old Nana...rest in peace...stark kvinna den dära...överlevt det mesta...hon kom hit till USA under andra världs kriget från Sicilien..för evigheter sov hon med en pistol under hennes kudde....

...nu ska jag utt och äta frukost,pankakor...gott! hejdå <3

( lite bilder )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0