welcome november

Jag hatar att vara arbetslöss jag kryper snart på väggarna hemma! Jag hoppas bara när jag kommer till USA hittar jag ett jobb snabbt så det inte blir lika dant där! Men med våran dålig ekonomi i världen vem vet? Jag ska stanna postiv. Annars en liten uppdatering helgen varit bra,Amanda fyllde 20 år på fredagen!

idag har jag tagit svin influensan spruta,jag känner inget av det bara ont i armen..tänkte det var lika bra att ta det innan jag ska till pappa nu...
Jag fatar inte att jag åker nu om två veckor,skumt! Var borta i ett halv år har inte riktigt slagit en,herregud...
Men som tur får jag 4 kanon tjejer som hälsar på i mars! Jag lääääängtar redan

imorn får jag se vad som dycker upp...hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0