Northern sky....

Nu är det inte långt kvar innan jag är på planet på vägg till Monterey,jag tycker det här veckan har gått hur fort som helst från skillnad från föra veckan som gick jätte segt...
Men som sagt har packat massor idag,jag undrar om jag kanske packat lite för mycket kläder?Frågan om min väska kommer att bli för tung??ajdå. Men jag menar jag kommer ju att vara borta i flera månader och då vill man ju ha sina saker!

Idag har jag fikat på stan med Emilia&Linda på ströget,mycket trevligt! Vart på banken idag med och fixat visa kort och lite internet bank så jag har när jag är i USA...kan vara bra!

men ikväll ser utt som en frågetecken?Men nu ska jag upp och fika!

by the way längtar jag galet mycket till helgen! ska bli roligt eller båda roligt och sorligt sista helgen i m-town för ett väldigt lång tag,det känns lite i hjärtat!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0