Happy thanksgiving!

Jag vill börja med att säga happy thanksiving till alla! Det är som sagt thanksgiving här i USA idag,var vi då träffar man hela familjen,äter kalkon,jams,pumpa paj ja jag tror ni förstår och säger tack för det man är tacksam för och tacka alla de fina männsikor i ens liv...så jag tänkte jag kunde skriva ner vad jag är tacksam för...Självklart är jag tacksam för båda min familj här och i svergie och mina fina fina vänner som jag har,jag är tacksam för min och mina käras hälsa,att alla har pengar till att köpa mat,att alla mår bra helt enkelt det är jag tacksam över!öp

men som sagt annars så har jag varit en busy body det senaste dagarna vart på jobb interjuv,leta lagenhet,sökt mer jobb,öppnat bank konto,hängt med alisa,susie och julianna...vart ute och käkat,städat,tvättat,gjort eranden...ja...och imorn ska jag påbörja min Jul klapp handlande tror jag,imorn är det de bland de största shopping dagarna av hela året...affärer öppnar mellan klockan 3-och 4 på morognen för att det kommer att bli så stora rea ute,så varför inte börja shoppingen imorn..+ att jag hitta 70 dollar i min jeans ficka igår som jag gkömde bort om jag hade...så det gjorde mig en mycket bra humör!

Hahhaha mamma skickade en länk till mig över facebook förut....jag tror det var det roligaste jag har sett på länge,om jag hittar ett sätt att få den uppe här på ska jag visa.....skit kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0