nov1909

Idag är det dag två i monterey,och jag vet inte vad jag ska hitta på mer än att jag ska träffa Julianna på kvällen och gå utt på middag....

Igår imorse så skypade jag hela förmidagen med mamma&adelia och prata med dom,det kändes skönt att man kan bara göra så nu när man är så långt bort från varandra....
Sen åkte jag och pappa till Pacific Grove och kolla runt i tre stycken antik affärer,det var lite roligt! ( han letar efter en sak en byrå till adelias rum ) sen gick vi och strosa lite till sen luncha vid på scooners en resturang precis vid vattnet,det var hilmla fint! Sen på resten av kvällen hängde jaga bara med Giuseppe och Giovanni....

Nu gick farmor precis hon var här och lämnade doughnuts,jag tror jag kommer gå upp i vikt medans jag här...knappt varit här en dag och känner matvanorna som finns här är ju inte sig likt riktigt...men ja...lite god mat kan man endå få una sig själv ibland.....

nu ska jag packa ur mina väskor som jag skulle gjort igår,hejdå

(en hälsning från monterey)


Kommentarer
Postat av: fillan

vad söta ni är! kul att höra att ni har det så bra:)

puss puss

2009-11-20 @ 14:45:36
URL: http://feliciaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0