a broken promise and a broken heart

Igår fick jag en riktigt fin avskedsfest utav mina vänner vi drack vin,pratade,och åt väldigt gott mat! Varenda en av dom har en guld hjärta! Jag kommer att sakna ihjäl dom! Jag fick sån tur att jag fick just dom vännerna i mitt liv,som jag vet så kommer jag alltid ha dom kvar var man än befinner sig i världen...
I love you all!

Sen gick vi utt till staden men det var helt klart mysigare innan,men jag fick ju som sagt träffa lite människor innan jag ska ta mitt väg bort...Det var jätte synd att elin inte kunde vara med igår hoppas jag hinner och se henne innan jag åker...

Haha kollade just på mobilen nu har jag lite mer videoklipp jag kan kolla på sen...tur man video klipp, bilder,facebook,telephoner & självklart skype så man kan hålla sig updaterade med sina kära på andra sidan av jorden!

idag får jag se vad för roligt man hittar på idag...

BIG TIME LOVE


Kommentarer
Postat av: eli

ville så gärna vara med catta men mådde verkligen inget bra! vi MÅSTE ses innan du åker! PUSS

2009-11-15 @ 13:48:52
URL: http://falkor.blogg.se/
Postat av: felicia

hjärtat, vi kommer alltid vara bffs det vet du! no matter the distance between us:)

love you big time, words cant tell!:*

ses imorgon för en sista gång..:(

2009-11-15 @ 22:01:08
URL: http://feliciaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0