1945

äntligen en gång i mitt liv har jag gjort ett eget beslut över hur jag vill ha mitt sommar. blir kanske ett sommars jobb iför mig i vilket fall. Tänk att jag vågade berätta för min pappa att jag ville stanna och jobba i sommar. Tänk att jag gjorde det,jag fick inte fram många ord till honom men jag berättade att jag ville stanna iaf. Jag ska inte ha dåligt samvete över det här,jag ska inte ha dåligt samvete. Jag är gammal nog att välja själv,det är jag. Jag är liksom nästan 20.
jag måste tänka så.....det blir att kanon. Tänk vad jag ska göra med mina sommarjobbs pengar,Resa kanske? eller spara lite,shoppa ha det gött...åh en HEL sommar med vännerna också,jag minns inte när jag hade en sist.
En hel sommar och nu kommer jag  inte känna att jag kommer att missa något, varje gång när jag är borta känner man alltid att missar utt på saker och ting som alla gör.Men vad roligt det ska bli nu, nu kan jag vara med. haha

Kommentarer
Postat av: fillan

jag är så stolt över dig hjärtat!

i sommar ska vi ha så himla roligt tillsammans!:)

2009-05-05 @ 20:03:00
URL: http://feliciaew.blogg.se/
Postat av: Catharina

tack gumman!

det ska vi,längtar redan nu!

puss

2009-05-05 @ 22:01:06
Postat av: eli

oh va roligt vi ska ha i sommar catta! du kan ju alltid åka till usa i höst ist liksom! Gick det bra på intervjun?Pusss

2009-05-06 @ 14:26:18
URL: http://elinjosephine.devote.se
Postat av: Catharina

ja det ska vi ha:) ja precis så tänkte jag med,jag menar det finns ju alltid kvar.

Faktiskt gjorde de det:)

2009-05-07 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0