tell me sweet little lies

lördagen kväll blev inget sittade hemma som jag trodde att det skulle bli..blev vin drickande med tjejorna och prat.roligt.
men idag är jag riktigt törstig och lite bakis

men idag har jag tillochmed hunnit att vara på lassaretet en sväng med,har gjort en koditions test liknade för mammas skol-uppgift hon ska ha .Så jag maggan och emelie gjorde det. det gick bra. lite intressant också att man kan se hur mycket kropps fett man har och hur mycket muskel uppbygd man är o liknade med att räkna utt det bara. 

blir att plugga nu antaligen,fan

kanske läser en bok? eller se film? eller göra något helt annat och impulsivt? go wild and crazy haha
roligt det skulle vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0