Slowly we’re dancing underneath the pale moonlight

ge mig sola väder. jag behöver vitamin d.

Fredag var det trevligt hängde med linda+hanna och emilia hemma hos linda var vi gjorde god mat,åt chips och godis,prata skit och planderade de veckorna som vi hade framför oss. Det är helt sjukt hur mycket man längtar till allt.
Jag förstår inte att skolan är snart slut? Var tog den här skol året väggen? No clue

än idag har det varit lungt,vart på footbolls match o kikade lite. Men nu är jag rastlöss och uttåkad.
kanske ska ringa grabbarna? Dom kommer snart egntligen! Den 10 Juni whoho. Jag är superglad att dom ska komma till Studenten,kunde nästan inte bli bättre.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0