Dream a little dream of me

Idag fick jag samtalet som jag har väntat på enda från i mars. Sommarjobbs samtal. Och jag ska på intervju med dom på måndag och prata lite. Jag hoppas verkligen att jag får sommar jobbet!
Allt jag kan göra nu är hålla fingerna!

Och idag är det första maj,riktigt härligt! Idag har jag varit hjälpsam och hjälpt mamma i trädgården hela dagen att rensa bort allt skit. Det blir ju fint efteråt.

Vi firade Mattis igår med,jag hade mig jätte trevligt! Lite full,lite glad och bra människor.
Fanny fyllde 23 igår också,grattis!
Felicia har även klippt och färgade håret på mig igår! Jag blev verkligen super njöd!
Det är bra att ha en kompis som är frisör! :)

nu ska jag göra mig klar ikväll ska jag hänga med emilia&linda,trevligt!

hej


Kommentarer
Postat av: amanda

Vad kuuul:) Var någonstans ringde dom ifrån?strömsborg?

2009-05-01 @ 21:23:51
Postat av: Catharina

ja jag är jätte glad:)Ja,strömsborg!

Jag hoppas att jag får det!

2009-05-02 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0