25Maj09

det är helt sjukt att jag är fortfarnde är sjuk,eller att jag har ont i halsen. Det är ganska jobbigt! Jag levt på the idag.
Jag tänkte ringa till vårdcentralen imorn om jag inte mår bättre....

Och idag har jag gått och blivet ensam stående syster för två dagar,mamma är i Stockholm på kurs för skolan.
Jag tycker lite synd om henne hon ringde förut i lite panik och berättade att hon har gått och tappat bort hennes plånbok..det är ju mindre kul.

Och föresten är det bara 16 dagar till Giovanni&Giuseppe kommer till Sverige och då är det bara 17 dagar kvar till Studenten!!!!! Hur roligt är det inte! : )
Jag kommer att bli överlycklig


Kommentarer
Postat av: Erika

Bäst att krya på dig catta om du ska göra engelskan;)

Så himla kul med dina brödet och STUDENTEN!!

2009-05-25 @ 20:36:59
Postat av: Catharina

hehe tack erika :)

Jag längtar riktigt mycket nu,inte långt kvar!:)

16 dagar!

2009-05-26 @ 17:36:38
URL: http://catta.blogg.se/
Postat av: adelia

Nu är det fakis 14 dagar kvar till bröderna men annars än det älkskar dig!!!

2009-05-27 @ 20:41:25
URL: http://catta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0