working girl.

jag har sökt sommar jobb idag känns jätte bra att jag fick det äntligen gjort nu. Jag sökt allt man kan söka som undersköterska,jag hoppas på att jag får något!

 jag blir galen! fattar någon hur man gör när man ska använda print screen på datorn? Eller är det bara så att min dator   fungerar inte längre för den är gammla och seg. fan.fan.

annars har dagen varit bra.slutade skolan redan vid 11 och 15. sen intil stan med Emilia&Linda,och åt lite gott. 
Det ska bli jätte skönt att det är fredag imorn. TGIF- THANK GOD ITS FRIDAY 
 


Kommentarer
Postat av: gabriella

Hoppas det funkade med print screen sen, & hoppas verkligen du får sommarjobbet! Massa puss!

2009-02-27 @ 19:33:31
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0