feb 16 09

Idag tog jag utt 2 av mina visdoms tänder,jag säger bara hoppas verkligen att jag behöver aldrig att göra om det!
Den här gången gick det inte alls lika smidig som den första gången som jag drog utt min visdoms tand i November.
Det var rent sagt utt hemskt,jag fick ta elva sprutor för att få allt bedövat,5 på underkäkan och 6 på över käkan.

Dom hade lite komplikationer med mig idag pga att mina visdoms tänder var jätte stora tydligen,och det gjorde det svårt att få utt dom. Och inte bara det dom låg ju i tandkötet jätte djupt så de vara ganska svår att hitta med.
Dom sa ju om det visste att det skulle bli såhär skulle jag haft blivit sövd eller fått någon slags lustgas för min egen skull. Det skulle haft varit skönt. 
När jag kom utt där ifrån och såg mamma kunde jag inte hjälpa med att börja att stor gråta.

Så nu har jag har 5 stygn på underkäkan och 5 stygn på överkäkan och ser utt som att jag har varit med en sorts bilolycka.Jag ser hemsk utt nu. Jag fått starka verktableter som tur är så nu när bedövningen släppts kan jag ta någon. 

idag blir det en lung dag med massor av smoothies. yum


Kommentarer
Postat av: fillan

gumman, tycker synd om dig!<3

2009-02-16 @ 16:38:12
URL: http://feliciaew.blogg.se/
Postat av: catta

tack så mycket felicia!:) det är inget roligt!

2009-02-17 @ 09:16:25
Postat av: Gabriella

Stackars dig tjejen! Men skönt att få det överstökat! Krya på dig. Puss

2009-02-17 @ 15:43:48
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: catta

tack Gabbie:)

verkligen skönt att få det överstökat ja!

puss

2009-02-17 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0