"The eel doesn't get her. I'm explaining because you look nervous."

en till dag med svullen ansikte och 10 stygn i munnen. jag vill att det ska vara över already.
Och jag vill äta jello men det finns inget att köpa i svergie,jag måste vara olaglig och ta med mig mer nästa gång från USA(dom får inte säljas i svergie). Idag har jag haft en liten pitty party för mig själv,men jag kommer inget vart med det.

Imorn lovade mamma mig att vi ska åka in till linköping och kolla runt lite det blir nog bra!
Och jag även hoppas på imorn att det blir lite häng med tjejorna också.skulle vara kul:)
Jag och adelia fick igår alla hjärtans dag kort hem skickat ifrån pappa och grabbarna lite sent men tanken som räknas.

ikväll ska jag och mamma kolla på en riktigt goding film som vi brukade kolla på förr i USA the wedding singer.
den är lite små rolig

byebye




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0