feb09

Hela helgen har varit mer eller mindre lyckat! Igår blev lika trevligt som jag hade hoppas på,jello shottar och vänner.

idag har jag och adelia tagit det väldigt lungt vi legat i sängen och kollat på ET,sen kom pia och amanda förbi och hämtade oss för de bjöd oss på mat. Sen gick jag även upp till fillan och hämtade mina grejer som jag glömde hos henne från igår.

nej nu ska jag ta en dush och gör mig klar för sängen för jag och adelia ska kolla på filmen holiday sen ska båda upp tidigt för skolan och pratiken. hatar att min pratik är i vadstena måste passa bussar och så men det är faktiskt en himla mysig stad tycker jag,så gammal och gulligt!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0