Coconut Records!

snart är helgen slut och jag får min lediga måndag jaa,men annars tycker jag att helgen har gått rätt bra iaf.
Inga kvällar och slutar ändå ganska skapligt,så jag är ganska njöd ändå. Men visst är det lite jobbigt när man ska vakna vid sex på en lördag och söndag. Nu väntar jag bara på min buss som kommer om en timma som ska ta mig hemåt,väntar väntar väntar.

igår så blev det en lung hemma kväll jag behövde vila upp mig lite kände jag,så jag mamma och adelia kollade på Braveheart som var på. Jag gillar den filmen bara mer och mer varje gång jag ser den.

Jag pratade med Giuseppe igår på telephonen i minst en bra 45 minuter,jag saknar honom och Giovanni också självklart! Giuseppe berättade att han och Frencescca skulle gå på winter ball igår.Hoppas han hade jätte roligt och Giovanni skulle också faktiskt gå men jag vet inte vad tjejen heter Kirsten tror jag,men båda 2 hade nog roligt som sagt!
Jag ska ringa dom idag och fråga.

Men också hur sugen blir man inte att åka utomlands när man vaknar till winter wonder land utte imorse?. Jag vill åka någonstans varmt och skönt nu nu nu!

nu ska jag göra kaffe hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0