Wednesday afternoon

Den har veckan kanns som att dagarna har bara sprungit in i  varandra,man har nastan inte koll vilken dag man har gjort vad riktigt. Men det blir kanske offtast sa nar man ar ledig? Men i vilket fall igar hade jag en jatte trevlig tid pa middag med Adelia,Hanna och Yvonne! Det var jatte roligt att se dom igen,jag har inte sett hanna pa jag vet inte hur lange sa det var ju verkligen kul! Sen efter middag gick alla vi och kolla pa filmen The Ugly Truth,det var ju verkligen en sevard film!

Och idag har det vart ganska lungt,vart lite pa stan och kikat nu sitter jag hemma hos susie o mario och ar pa deras internet eftersom vran funkar inte igen. JATTE JOBBIGT!
Och jag saknar mamma! Jag har bara kunna prata med henne en gang sen jag har vart har.

Men annars ar jag ganska glad imorn ser der utt som att va fest sa det ska bli roligt,jag tror jag och Alisa ska pa thursday night throw down pa cannery row.

nu ska jag hanga med alla. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0