Go green,get green

Helgen har varit en riktigt tummen upp for mig! I fredags blev det ingen santa cruz men det blev av att Hot tuba istallet med Alisa,Anthony och Alex. Sa det var ju roligt!
I lordags sa akte jag,Julianna och Jenn til lala grill och at middag det var jatte trevligt! Sen akte vi en lang bil tur vid kusten och kolla pa alla fina hus som fanns omkring och pratade om det mesta!

Och for att topa allt igar sa kopte jag min fjarde och sista twilight bok! Jag vill inte att de ska ta slut sa snabbt! Dom ar ju hur bra som helst! Lovesit.

men idag blir en ak tur till prunedale och ata lunch hos joey+alla barna. Sen blir det nog hang med julianna.

Och nu i veckan blir det nog middag med bade Rachel och Hanna+Yvonne! Ja det blir nog kanon!

ha de!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0