with arms outstretched

Idag är jag så glad,Gino&Jamie har fått en liten Mia Pennisi imorse. Jag tror hon kommer att bli hur gullig som helst!
ja vad roligt det är.

men idag har dagen bara sprungit förbi mig,jag vet inte vad som hände där.
Jag och klassen har haft möte idag och planerat Student veckan och allt annat! Det ska bli verkligen hur roligt som helst. Jag längtar,längtar, längtar!

och imorn ska bli också roligt jag ska klippa mig och göra slingor i håret hos Felicia,ska bli riktigt göttig. jag känner att jag behöver göra något med håret. Och imorn är det Valborg och då blir det ferre hos Felicia&Mattis och då ska vi fira Mattis som fyllde 20år förra veckan!
Jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0