saturday

klockan ar nio pa morgonen i Monterey Ca USA den 27 Dec. Jag kan inte fatta att det ar nyar nart. vart har 08 tagit vagen?

igar var en relativ ba dag vi gick till shopping cenntrum och va dar ett tag och kollade genom alla reaor. Sa himla kul att affarna oppnade klockan 6 pa morgonen var vissa oppnade aven tidarge. Men sa tidigt  var inte jag dar,vii gick och at pa CPK och California Pizza Kitchen det ar gott!

och aven hangde med alisa o sean pa kvallen. sen ikvall ska jag hanga med alisa igen och vi ska ga o kaka nagonstans och gora ngt det blir nog kul : )

och imorn blir Six Flagsssss!!  det ar sa roligt.

Det blir jag,Giuseppe,Giovanni,Adelia,Pappa,Chris,Joey och aven kanske uncle Mario,Jojo,Gina. det blir nog bra.

pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0