Its the happiest time of the year.

idag sa ar det julafton igen,och det ar ju mysigt!  klockan ar tvar pa dagen har.
an sa lange har jag lyssnat pa jul musik och diskat och stadat huset idag. Huset ar sa fin,jag har gjort den sa mysig med all jul pynty och ljus.

och ikvall blir det bara den narmaste av familjen,Giuseppe,Giovanni,Adelia,Pappa och aven chris. 
de skulle gora seafood dinner sa det later juh riktigt gott!  

och imorn firar man julen mer har med kusinerna o pakter! :) 

det har ar min favorit hogtid,julen.

men annars hoppas jag att alla fick en riktigt toppen jul nu! :) 

Jul kort(tagen igar),bara giuseppe som fattas :/

Jul kort som vi tog igar pa shopping centrum. ( bara Giuseppe som fattas) :(

Kommentarer
Postat av: adelia

vad bra att du fick en toppen jul(= kram adelia

2008-12-26 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0