day before christmas eve.

klockan ar halv elva pa morgonen och lustigt nog ar jag den forsta uppe an sa lange.
lustigt igar sa pratade det om att vi skulle upp klockan atta och gora oss arning sa vi skulle fa en tidigt start pa dagen med shoppade och atta frukost ute.

men i vilket fall sa igar blev det mer jul shoppand,det kommer att va sa himla kul att ge pakter till alla pa julafton.

men i vilken fall igar nar jag  var pa shoppingcentrum igar sa sag jag att merveyns skulle  stangas,jag menar det affaren har varit runt typ i all evighet. innan min tid. sa allt var 70 och 80 procent rea. for allt maste bort.
sa det blev lite klader. det var bra.

men annars idag for sa jag se vad som hander kanske ska ga och se filmen seven pounds, verkar ganska okej.

men ikvall ska jag hanga med alisa o sean,justin,det blir nog bra.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0