3 dagar

helgen viasde att vara ganska sa trevlig. det borjade med lordagen hangde jag med alisa och jackie hela dagen sen gick vi utt och at pa saporos,sa hilma god japansk mat. dom gor maten precis framfor dig! sen skulle vi ga pa bio Twilight me vi blev for trotta sa det slutade att alla vi gick tillbaka hem till alisa och kollade pa nya avsnitt pa despret housewives. sa himla bra. Sen kom justin och ryan till oss ett tag,dom kom med cold stone till oss vi blev glada tjejor.
haha

sen sondagen gick jag o familjen pluss joey till six flags/ africa usa. over dagen i San Francisco.
sa himla kul. sen pa kvallen hade de fortfarnde alla jul lampor uppe. aven om julen ar nu over i ar,fick man himla mycket jul stammning iaf.

sen igar fick jag antligen mina ugg skor!!!! pappa overaskade mig med dom. jag alskar dom.

sen igar ocksa gick jag och Giuseppe pa bio,filmen hette Courios case of benjamin button. den var lite andolunda men faktiskt bra!

nu ar tiden 20 over elva och jag ska forsatta gora mig klar infor dagen.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0